moi

moi

måndag 30 november 2009

(:

Idag, på gympan hände lite saker. Hehe.
Efter beeptestet, så dansade vi. Först polonäsen, och sen tjeckisk polka. På polonäsen dansade jag med Max, och vi ägde alla andra. Host. På den tjeckiska polkan, dansade jag först med Markus i min klass. Vi stod och höll hand när ingen annan gjorde det.
Jag: Alltså, vi behöver inte hålla i hand, ingen annan gör det..
Han: Mm.. *håller kvar handen*
Jag: Eh.. Fast det är roligt att hålla hand!
Flummig, jag? Nej nej, absolut inte. Sebbe och André dansade, och André drog upp Sebbes brallor, så man såg halva Sebbes rompah. Och sedan, i duschen, lyckades jag få Vonkie att känna sig kanska obekväm..
Jag: Vonkie, har jag hängröv eller putrumpa?
Hon: Ehh... *kollar på min rumpa* Putrumpa, fast den dallrar lite..
Jag: *skakar på rumpan och dansar*
Hon: AAAH, SARA, SLUTA!

En vanlig dag, helt enkelt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar