moi

moi

lördag 28 november 2009

Ny blogg!

Okej, det här är typ mitt femte försök till en blogg, alla har blivit failade, men den här ska bli seriös. Hoppas jag.

Nu sitter jag här, i underkläder, mitt hår är supervått, jag är osminkad och om en timme ska jag vara i TIF-stugan för att förbereda för Luciatåget som jag ska vara med i. Kan bli rätt så kul, och efter Luciatåget ska jag på julbord. Julbordet börjar egentligen samtidigt som jag ska vara på Hedevallen, men jag åker till julbordet senare, vid typ 4, när Luciatåget är slut. Fast först får jag ju hem och byta kläder, jag kan ju inte direkt åka på julbord i Lucialinne, hehe.

Dagens låt: Love Me- Justin Bieber

Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, Fool me
Oh how you do me
Kiss me, Kiss me
Say that you miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me you miss me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar