moi

moi

onsdag 13 januari 2010

13/1

Hej.

Dagen idag sög typ, pga det som hände igår.. Så jävla lågt av dig.
Först hade vi svenska och jag slog i mitt finger på en kant på datorvagnen, och det gör fortfarande skitont, skillat Sara!

En helt vanlig konversation mellan mig och Vonkie:
Vonkie: Googla emos.
Malla: Nej, jag tänker inte googla emos.
Vonkie: Jo, googla Tokio Hotel.
Jag: DU! Tokio Hotel är inte emos! *strypa Vonkie*
Vonkie: Men han där med manen ser ut som en tjej.
Jag: DU! Han ser inte ut som en tjej! Han och Tom är fett sexiga!
Malla: Twincest..

Jag: TYST!

Sen hade vi franska, det var rätt kul, vi fick sitta vid datorerna och skriva på våra texter, jag satt och lyssnade på Tokio Hotel samtidigt som jag skrev om Normandie. När vi slutade hittade jag inte Allick, så jag gick ner och satte mig hos Malla som hade bild. Jag gjorde en loppa som blev jättefin, host.
Jag: Malla! Din röv tar upp hela stolen!
Malla: Det brukar vara DIN röv som tar upp hela platsen!
Jag: Jag vet *Stolt*


Sen hade vi lunch och SO, och jag var på ett typ möte med dem som ska till Italien i maj, vi ska åka den 3e istället för den 4e, :))
Och nu sitter jag vid datorn och ska plugga engelska.

Längtar som fan till 5/3, 27/3 och 3/5 <3

2 kommentarer: