moi

moi

lördag 23 januari 2010

23/1

hej.

Jag skrev ett långt inlägg igår, men då laggade internet och jag orkade inte skriva om det.
Min fredag:
Matte: gjorde inget speciellt, jobbade faktiskt i boken.
Kemi: Ganska tråkigt, jag ramlade på ett bord så nu har jag världens blåmärke på röven/låret.
Lunch: Flummade lite.
SKV: lyssnade på Bent, helt okej.
Konfirmationssaken: En snubbe från unga kristna snackade. Sen hade vi filmkväll, och jag fick reda på en sak som inte gjorde mig glad..

Och nu sitter jag här med typ feber och tät i näsan, jättekul. (y)
naat.
Just det, jag fick en kusin igår! En kille, :-D
Gårdagens låt: Little Joanna- McFly

2 kommentarer:

  1. det där om konfirmationen asså... jag får nog sno teckningen jag gav dej och rita dit en till med broken heart... X''D
    förkylningspower<3

    SvaraRadera
  2. Du Malla, nej, Maria, NEJ! xD
    Du smittade mig ditt as! x'D <3

    SvaraRadera