moi

moi

torsdag 14 januari 2010

14/1

Anders: Jag ser Oskar, han har blåa kläder, Jag ser Sara, och hon gillar läder..

Inget kul hände idag, eller jo, men inget som inte brukar hända, höhö.
Hemkunskap: Soo lame
Gympa: EPIC! Vi hade volleyboll. Jag dansade mot en stolpe som om det var en strippstång, och sedan körde jag rumpdansen.
Lunch: Anders sa sin kommentar om mig och läder.. xD
Engelska: Fick ett nytt smeknamn; Miss Barham -.- Kina sa att jag störde klassen när jag frågade Lövis om jag kunde få pennvässaren.. Sen kastade jag mitt sudd på Jamies huvud två gånger, andra gången tog han det och klippte sönder det, haha.
Elevens val: Först skulle jag ha filmanalys, sen hemkunskap, sen filmanalys och det slutade med att jag fick ha syslöjd, haha.

1 kommentar:

  1. du borde ha joinat oss på film-analys VI FÅR SE KONSTIGA FILMEEER *blink blink*
    ;D


    rumpi pumpi </3 X'''D *asg*

    SvaraRadera