moi

moi

måndag 18 januari 2010

18/1

Hej.

Skolan idag var bra, fast jag var lite IQ-befriad vid några tillfällen, men jag är inte direkt förvånad, haha. Jag bet i Vonkies fot också, utan anledning, vilket ledde till att jag och Vonkie låg på golvet och skrattade så att vi grät, haha!

Jamie: Jaha, nu har de väl sagt nåt sexuellt igen..
Jag: nej, hahahaha, jag ba, hahahahahahahahahahaha, och sen ba, hahahahahahah, och Vonkie, hahahahaha!

På gympan hände det inget kul, eller jo, en kommentar:
Jamie: Sara, där borta är ju din husband! *syftar på Barham*
Jag: Tom Kaulitz är inte där borta?

Efter skolan var jag på Friskis & Svettis med Allick, Malla och Elin, :-)
Och sen när jag kom hem hade jag tänkt att plugga engelska och franska, men engelskapappret ligger i skåpet och franska kunde jag redan... Haha, bra Sara!

Talas.

2 kommentarer:

  1. idag var lite awesum endå :D <3
    tur att du glömde skriva om när du drog ner mina byxor när vonkie bar omkring på mej
    (a) <3

    SvaraRadera
  2. Hahaha, det hade jag glömt! x'D <3

    SvaraRadera