moi

moi

måndag 15 februari 2010

15/2

Yo.

Idag är det jobba-för-Haiti-dag enligt våran skola. Så jag håller på och städar huset, nu ska jag skotta på balkongen. (y)

Kärleksveckan nu då!

Tisdag: crazy hair day. Jag ska typ tupera håret och ha glitterspray i det.
Onsdag: könsbytardagen. Jag ska ha killkläder, funderar på att klä ut mig till bög :o
Torsdag: pyjamasdag <3 Jag ska ha pyjamas på mig (y)
Fredag: DISCO! <3 Och paljett-tema typ. Jag ska ha paljettlinne och vit kjol.

Dagens låt: The End - McFly

Talas.

2 kommentarer:

  1. 1. haha skotta snö X'D aja bättre än att se ut som en korvförsäljare...
    2. klä ut dej till bög? Jaaa då behöver du ju bara vara som du e XD nejdå 8D
    3. jag tror inte jag skall vara med på pyjamas temat o_o för jag vill inte gå omkring i bara t-shirt och underkläder i skolan.. X'''D
    <3

    SvaraRadera
  2. Jag ska vara bög (L)
    Och du, jag har sovit naken i en vecka nu, SKA JAG GÅ RUNT NAKEN I SKOLAN?! xD <3

    SvaraRadera