moi

moi

söndag 28 februari 2010

28/2

Suuuug.

Saris börjar att bli sjuk. Jag har ont i halsen, näsan rinner och känner mig varm. Självklart har jag inte feber, utan jag är bara hypokondriker, haha. Men blåskatarr/urinvägsinfektion har jag antagligen iaf. Men jag vill inte gå till läkaren, utan jag ska sitta här och dricka massa vatten och övertala mamma att gå och köpa tranbärsjuice. Trevligt slut på lovet. Naat.

Mallis är inte inloggad på msn heller. Vart är du din lilla n00b? :o

Nu ska jag fortsätta att läsa om amerikanska seriemördare på wikipedia.

Talas.

2 kommentarer:

  1. NEEE D: ska du inte va med på gympan imorgon???
    Felåt, jag har suttit och skrivit på min novell... och när jag inte har gjort det har jag färgat hår haha xD först mitt eget hår sen mimmis :3
    Vi ses la i skolan i morgon iaf? :D <3

    SvaraRadera
  2. JAG MISSAR INTE GYMPAN! :o :D
    niice ;D <3

    SvaraRadera