moi

moi

måndag 8 februari 2010

8/2

Yo!

Idag satt jag helt oskyldig och åt mat i matsalen med mitt gäng. Helt plötsligt känner jag att det rinner vatten från mitt huvud och ner mellan mina ben! Det var Vonkie-aset som hällde vatten på mig! Hahahaha xD
Lasse: Men Sara, har du inte lärt dig att äta ordentligt utan att spilla?
Jamie: HAHA, Sara blev våt!
Jag: ....


Sen efter skolan, så stod jag vid skåpet, så ville Marcus ha en kram.
Jag: *krama Marcus*
Jamie: Men varför fick inte jag en fucking kram?!
Jag: Men vill du ha en fucking kram?!
Jamie: Nej, eller jo!
Jag: *krama Jamie*
Lövis: Jag fick ingen kram...

Jag: *krama Lövis*
Johan: Eh, hejdå.. *börja gå därifrån*

Jag: JOHAN! *krama Johan och ser Anders* ANDERS! *krama Anders*
Vart fan är VONKIE?!

Men jag såg henne inte :((

Nu ska jag fortsätta nörda All Time Lows cover på Umbrella.

Dagens låt: Umbrella - All Time Low
Talas.

2 kommentarer: