moi

moi

tisdag 16 februari 2010

16/2

shoo.

Idag hände inget speciellt tror jag, förutom att Jamie fick reda på att jag inte var oskuld längre, haha. Idag var det crazy hair day, jag failade med mitt hår, men var glad ändå, :)
Nu har jag äntligen skrivit klart min bokrecension i engelskan och ska plugga lite franska, men jag har så jävla ont i huvudet, så jag orkar typ inte. Men jag måste. Suck. Det om Normandie kan jag, men jag har en väldigt intressant text om mig själv som jag måste kunna också. Kul, eller inte. Fast jag skriver bara stödord nu, så tränar jag imorrn. Alla lägger detta i sin carebox, eller hur? :D

Imorrn ska jag vara bög!

Dagens låt: Ave Maria - Il Divo

Talas.

2 kommentarer:

  1. bögar e nice saris :D
    Du blev bög med pattar idag :o XD

    SvaraRadera
  2. Bögar är übernice! :D
    Jag blev visst transa :$

    SvaraRadera