moi

moi

onsdag 16 december 2009

16/12

Yo.

Dagen idag var kul, rasten var bland de bästa rasterna någonsin, hehe. :)
Jag lyckades gå ner i brygga, utan att skada mig! Vi snackade om vem som var mest kåt/pervers på skolan. Det var tydligen jag.

Jamie: Sara vill ha balle!
Jag: VADDÅDÅ?!

Jag: AHMÄH, vem var det som ville att jag skulle sätta på pumpa rumpa igår då?!
Jamie: Det var jag, det var jag!

Haha, jag har alltid svar på tal!
Fick en present av Marcus också, så gulligt! <3
Han fick tillbaka sin jacka/tröja idag. Han stod och luktade på den.
Jag: Marcus, kan jag få låna ditt sudd?
Han: Va, är du sur på mig?!
Jag: Nej, KAN JAG FÅ LÅNA DITT SUDD?!
Han: Jahaa..

Gårdagens citat:
Jamie: Sätt på pumpa rumpa!
Jag: Va, ska jag sätta på den?
Han: Va, ska jag sätta på dig?

Dagens låt: Fireflies- Owl City

Toodles!

1 kommentar:

  1. låten du har fått av mej 8D
    Ja det var kul idag :3

    SvaraRadera