moi

moi

söndag 20 december 2009

20/12

Yo.

Jag bloggande inte igår, jag vet, men det var för att jag hade så sjukt tråkigt, och inget hände.
Jag var hos mormor, men det är inget att skryta om.

Men, igår hände en sak som gjorde mig jävligt glad!
Jag frågade mamma om jag fick gå på TH's konsert i Gbg, och det fick jag av henne, wiie!
Sedan sa Marcus att han kunde gå med mig, för jag hade ingen att gå med! Så jävla schyst Marcus! =D <3
Och sen sa mamma att pappa låter mig gå på konserten också, WIHO!
Så idag ska jag snacka mer med Marcus, och typ beställa biljetter!

5/3-10!

Btw, det är bara fyra dagar kvar till jul idag! Jag längtar faktiskt, :)
Nu ska jag gå ut och gå, och sedan duscha.

Talas ;*

1 kommentar:

  1. Yay :D
    kul för dig.
    trodde inte du var SÅÅ seriös med att gilla tokio hotel :P ...
    425 spänn kostar det x'D
    ringde han då? ;)

    SvaraRadera