moi

moi

torsdag 3 december 2009

Hillu.

Jag och Maria sitter och käkar klubbor och väntar på att hennes mamma ska komma och hämta oss, och sen köra oss till en julkonstert där Allick ska spela! :)

Dagen idag var helt okej, lite upp och ner, hehe.
Idag lyckades jag rejält!
Jag skulle hälla vatten på Johan, men Oskar tog åt sig flaskan och tänkte spruta vatten på mig, men smart som jag är satte jag munnen över flaskan, men han fortsatte att trycka på flaskan. Vilket resulterade i att jag spottade allt vatten på honom!
Jag skrattade nästan ihjäl mig och sprang för att slänga flaskan, hehe. Efter ett tag tog Johan och Oskar i mina ben och drog mig upp i vattnet! Jag blev våt på röven, på vaden och på ryggen, väldigt kul, med tanke på att jag hade gråa byxor, så såg det sådär lagom bra ut, haha!

Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar