moi

moi

fredag 18 december 2009

18/12

Hej.

Idag var det julavslutning, så nu väntar 3 veckor av jullov. D.v.s 3 lååånga veckor som spenderas med släkten, wiho.
På topsbollen förlorade vi, (stor chock, eller hur) med 4-1, men jag slog Martin med 'klubban' på foten, hehe.
Sedan, på sista lektionen fick vi våra betyg, jag har samma som i våras, tihi.
Jamie: Marcus, "bros before hoes", och Sara, du är the hoe!
Haha, intressant..
Sedan sa Jamie att jag hade förstört hans liv, det var kul. Haha, jag är så elak.
Nu ska jag fortsätta att nörda "Somebody to Love" med Leighton Meester,

Talas

3 kommentarer:

  1. Varför du inte vilja Jullov? :(<3

    SvaraRadera
  2. säg att du väljer hans 'bros' framför att bli kallad 'hoe' ... fast det makar inte sense at all XD

    Hmm ÔwÔ jag ska till västerååås = SLÄKTINGAR PÅ BESÖK >:D även han du tkr e snygg (a)

    glömm inte att smsa när du öppnat julklappen *-*
    det e han som e en HOE. faktiskt :>
    Om du är en hora. är jag kristen :>
    <3<3

    SvaraRadera
  3. Maria: Jag är en hora, visste inte du att jag säljer sex? :$ Snygga släktingar! (L)

    Johanna: Höhö, jag gillar skolan (a) Eller folk i skolan iaf (a) <3

    SvaraRadera