moi

moi

fredag 11 december 2009

:)

Dagen var bra idag, först var det typ "show" i kyrkan, med Luciatåg och så. Sedan var det biologiprov, gick nog åt helvete. Höhö. Sedan var det lunch. Jamie och Anton låste in sig i vårat klassrum, haha! Sedan var det skv, jätteseriöst verkligen.
Sedan dissade jag Johan några gånger:
Martin: Är det ingen som har nåt roligt att berätta?
Jag: Johan är sämst!


Martin: Är det nåt som Charlotte måste veta?
Jag: Att Johan är sämst!

Felix: Att Johan borde raka muschen!

Jag: Han är naken. (snackar om Dougie som jag har som bakgrundsbild på mobilen)
Johan: Varför är inte du det?

Jag: PERVO!

Johan: Genetik är viktigt, eller hur Sara?
Jag: Jag tänker ändå inte skaffa barn med dig!


Jag (till Chrillert): MEN SNÄLLA! Kan du stoppa in den nån gång så vi får detta överstökat?!

Hehe, jag är alltid smart och snäll (a)

1 kommentar:

  1. Dissa johan är vad du e bäst på haha XD
    Jaa undrar vad dom gjorde där inne ;) XD

    Hahaha den där med " jag tänker endå inte skaffa barn med dej" dissen va bäst haha XD

    SvaraRadera