moi

moi

torsdag 17 december 2009

17/12

Hej.

En vecka kvar till julafton!
Jag längtar nästa, och jag gillar inte ens julen, hehe.
Min dag:
Syslöjd: Fick sitta och se på Playa Del Sol i en timma, inte tråkigt, men inte kul heller.
Gympa: <3 Först dansade vi, sedan fick man välja mellan badminton och basket. Jag valde badminton. Jag och Elin var i ett lag, och resten av folken var i de andra lagen, hehe. Jamie fjantade sig som vanligt och jag misstolkade allt och alla, som vanligt alltså.
Jamie: Jag tar dem sittandes!
Jag: Eehhh...

Lunch: en helt vanlig lunch, förutom att Jamie, Anton, Håkan och Ogge gick in i vårt klassrum och låste dörren.
Engelska: Kina sprang runt och gjorde andra saker, så min grupp satt och snackade sex, :)
Det hände andra saker också, men det ska jag inte skriva här. (a)
Efter en halvtimma på engelskan skulle vi iväg och se på showen, den var okej, men den var bättre förra året.
Elevens val: Jag och Elin kom dit vid typ 20 över 2, och då skulle vi äta nyponsoppa och glass, och så fick vi sluta 20 över 3.
Bra dag idag. :)

Imorrn är det sista dagen, snyft.
Det blir dans! Och antagligen topsboll också, jag är inte säker, haha.
Och sedan betyg förstås!

Toodles.

1 kommentar: